Hej hopp ..

Ja nu va det ett tag sedan igen. Förlåt Anna ;P.

Men jag har i alla fall hunnit att fira min systers student. Vilket va jätte roligt. Och jag kan lova att hon slog min fylla  som jag hade på min student, hahah. Fick även jätte god mat som Andrea & Hasse hade fixat. Fick men världens största Doggy Bag med hem också! ! MMmmm..

Igår kom farbror Daniel hit (hem till mamma där jag är för tillfället). Satt i trädgården och tjöta in på kvällen. Underbart. Och som mina föräldrar säger så valde jag ju fel bror! ;) hahahahaha.

Idag blir det antingen att vara med B1 eller så följer jag med och tittar på lillebror när han spelar match i mina gamla hemtrakter! . Hade vart kul och gå runt och titta lite. Se hur det har förändrats..

Ne nu ska vi laga mat !

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Förstör inte ett till liv bara!!!! Räcker med det du gjorde mot ditt x

Postat av: Jojo

Haha, underbara anonyma människor. Kan du inte ta och vara lite mer specifik i hur Peela förstörde hans liv? Skulle bra gärna vilja veta lite mer om det faktiskt ;) fortsätt gärna vara anonym, förstår att det kan finnas saker som är lite svåra att stå för när man gör ett sådant utalande ;)

Postat av: Jojo

Haha, underbara anonyma människor. Kan du inte ta och vara lite mer specifik i hur Peela förstörde hans liv? Skulle bra gärna vilja veta lite mer om det faktiskt ;) fortsätt gärna vara anonym, förstår att det kan finnas saker som är lite svåra att stå för när man gör ett sådant utalande ;)



Postat av: Jojo

Ups? Fanns det inte så mkt att säga kanske? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback