Får bli ett ganska så kort inlägg från mob...

Får bli ett ganska så kort inlägg från mobilen idag, orkar inte starta datorn. Idag har vi varit på lek&buslandet. Herre nåddes va kul. Jag hade nog nästan roligare än barnen! Vi fick även lurat upp både mamma&pappa. Hur kul som helst att se när en två meter gubbe klämma igenom sig mellan två rullsaker! Haha. Syns att jag inte kom på att ta fram mobilen och för eviga det på ett kort!. Slår också den gamla gubben ganska så fett i pingis. Saknar faktiskt mitt gamla pingis bord. Det är ju så fruktansvärt roligt.. Men just nu sitter jag och väntar på att min Siss ska ta sig hit så vi kan spela Fia med knuff! Tja så länge mina vänner :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback