Äntligen!

Har jag fått tummen ur och ska kolla upp om dom två sista kurserna jag har kvar på min barnskötar utbildning går på komvux. Ska ringa om en kvart när hon kommer tillbaka så får vi se hur det går.
Hade ju tänkt att plugga på högskola till Förskolelärare (För det är vad världen vill, Eller va säger du Gunhilda ;) ?)
Men jag skjuter upp dom planerna lite. Vet ju inte om det är det jag vill göra än. Men jag ska i alla fall bli klar med barnskötarutbildningen. .

Försökte också få tag i min chef och fråga med hur det gick med att få in mig på vikarie listan för förskolor som jag ringde kanske för ca 3 månader sedan och sa till henne och fixa. Men nehe då har hon gått på semester, Tack för den!.

Men nu ska jag ladda inför mitt telefon samtal med en kopp kaffe.
Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback