Tisdag!

Usch jag är redan vaken. Känns som att jag inte kommer få sova så mycket denna veckan. Men vad gör det? Jag är lycklig ändå! :) Sitter just nu hemma hos B2 med B1 och vet inte riktigt vad vi ska hitta på..
Kom ett förslag om att kanske åka till ullared. Jag är på!. Det är nämligen mitt motto denna veckan.
Hade som sagt en sleepover hos Jojo igår. Blir en idag också!.. Vet inte hur vi gör det men vi hittar alltid saker att prata om. Sitta och tjöta om luft i måååånga timmar. Galet.
Men nu ska jag roa B1 lite ;).
Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Nä jag förstår inte heller. Det är som att jag bara måste prata när du är i närheten, om precis vad som helst, bara jag får prata. Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback