Sikken dag!

Skulle ju roadtrippa med B1 men det sluta med att vi fick lämna hennes bil på verkstan. Hhaha, Ja men de va lite tur i oturen för hon har haft problem med den ett tag men dom har liksom aldrig hittat felet. Men nu kanske dom gör det så hon slipper fylla på vatten hela tiden..

Efter roadtrippen kom Christian och hämta upp mig i kode. B1&B2 följde med hem till han för att äta lite mat i form av en pizza. Sen va det slapp i soffan. Och från och med nu går jag officiellt ut med att jag och Christian är vänner. Och där med har vi båda ökat ut våran telefonbok!.. Hahah, Lite Internskämt så här på bloggen.

Men nu sitter jag återigen hemma hos Min Fru Jojo!.. Vi försöker hitta en bra film att titta på men de verkar som att de bara finns massa konstigheter..

Men vi letar vidare :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback