Orka Tänka!

Det far runt så mycket tankar i mitt huvud att jag håller på att bli galen. Vet varken in eller ut snart.

Men imon blir det JOBB. Kan ni tänka er. Kan jag behöva eftersom jag ska vara ledig med Dockan i 3 veckor sen. Kan liksom behöva lite semester innan det. På lördag åker hon hem till sin farmor och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Men det löser sig säkert.

Imon kväll kommer även Carro och lånar tvättmaskinen min. Hennes fru har tydligen ingen sån :P.
Blir nog lite vin och mat på det också. Får se om Ema dycker upp också. Hade ju vart lite trevligt.

Men nu ska jag faktiskt slänga mig i sängen bredvid det finaste i mitt liv.

Dockan!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback