Kom på det!

Jag har ju kommit på varför det känns som att ingen av mina vänner kommer hit så ofta. ALLA klämmer ju in sig på samma dag, Hhaha. Sen tar det ju ett par dagar innan dom besöker igen. Hhaha.

Min dag börja i alla fall med att Carro kom över på kaffe (Hon har ju skaffat fru i huset bredvid, Hur bra som helst). Massa kaffe och skit snacka. Sen kom B1 och avlöste henne, Blev mer kaffe och skit snack. Sen kom Anna förbi också, Blev ännu mer kaffe. Jag har helt ärligt gått runt med en kaffekopp i handen hela dagen. Hhaha.

Men nu har alla vänner gått, bara Dockan och jag kvar. Mys för hela slanten.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback