Ema! !

Eftersom det inte blev något jobb idag så spendera jag dagen med Ema. JÄTTE längesedan. Vi gick runt i K-älv en stund, kolla affärer och tjöta lite. Vi båda blev ju helt förälskade i Body Shop. Ärligt. Bästa butiken ever!.
Köpte massa saker till mitt hår. Ema köpte ansiktsrengöring och lite annat smått och gott. Men jag kommer ju köpa upp hela butiken när jag har lite mer pengar. !.

Men nu har huvudvärken kommit över mig. Kan någon förklara varför jag har fått det den senaste veckan. Varje kväll?. Jävligt jobbigt är det i alla fall.. ! .


Men nu blir det sängen. Sjukt trött pågrund av värken!.


Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback