Barnvakt & Cider, Bra kombo!

Sitter just nu barnvakt med det kan ju inte bli bättre än så här. Dom två små tjejerna sover redan. Den tredje är och leker hos en kompis. Den fjärde sitter med en tjejkompis på sitt rum. Och här sitter jag med dator och cider. Måste ju säga att de är roligt att höra vad man pratade om i fjortis åldern. Hhaha. .

Det ända som kunde vart bättre det är om jag visste om mina vänner skulle komma förbi på vin eller inte. Jag bryr mig inte om att dom kanske inte kommer. Men det som stör mig är att inte veta. Vill man inte eller kan inte. Kan man inte bara skicka iväg ett sms eller slå en signal och säga, Nej tyvärr peeLa kommer inte idag. Sitta här i ovissheten gör mig bara irriterad och då är det ju inte ens roligt att va med mig om dom nu mot förmodan skulle komma hit..

Jaja. Kanske bara jag som överreagerar. Lite mycket att tänka på nu för tiden. Och de gör mig nog mer bitter än vanligt.!

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback