Är kommer det, Smått & gott.

Oj va jag har haft roligt dom senaste dagarna!

Fredag
Börja kvällen med Sexparty hos Anna. Sjukt roligt. Sen blev det baden & eftersom det inte va så mycket folk ute så hade vi typ dansgolvet för oss själv. Rocka loss som bara den.

Lördag
Efter jag vart på barnkalas med Dockan och lämnat henne hos farmor för resten av veckan så blev det "ett varv" med B1 och Karin. Eftersom det inte hände så mycket ville Malin hem och sova, och så skulle hon ju upp och jobba med. Men klockan 1 på natten så blir jag upphämtad hemma av B2 & Christian. Blev baden igen. Som efterfest blev det ett dopp i Havet. Hhaha.

Söndag
Blev lite Kina mat med B1&B2 & Christian. Sen lite glass och film hos B2..

Måndag
Varit vid havet hela dagen och solat. Tog även ett dopp.
Sen skulle jag och B1 toka till det lite. Men det blev inte som vi hade tänkt oss så vi får göra det en annan dag. Och då blir det garanterat ett blogg inlägg om det :P .

Men nu sitter jag hemma hos jojo. Efter att man blivit serverad Kalasmat och tårta med Dessertvin hos Christian.
Ibland har jag det verkligen bra.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback