Rolig kväll :)

Igår fick Jojo mutat mig med alkohol så jag skulle komma hem till henne :)
Väl där så berättar hon att derad Ljud hemma är trasig så vi promenera upp till Christian!.
Satt och tjöta & spela vem vill bli miljonär :P.
Jag vann även över ALLA på wii  bowling :D!
Sen äkte vi inte till Krogen i kungälv och svängde våra lurviga en stund.

Träffa även på Malin & vår gamla klassis Fredrik som jag säkert inte har träffat på 2 år.
Allt han fick ut av kvällens samtal med mig och malin va;
Att Malin har fått löneförhöjning, Jag blöder för mycket & att han ka få upp den.
Ja men de är väl allt man behöver veta här i livet ;)

Imon blir det återigen en jobbvecka. Å va roligt de låter att gå upp klockan 5 !
Längtar ! !

Men nu ska jag slänga mig i sängen och kolla tv !

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback