På väg upp?

Börjar äntligen känna mig lite bättre :)
Vet inte om de är för att jag är så glad över att Jojo kommer hem snart efter ha vart bort rest en hel vecka! .
Ja ni får står ju hur jobbigt det är för mig att inte ha Jojo att tjöta med varje kväll som det har blivit när hennes hane har jobbat i Norge :) haha

Har även pratat med en tjej om en lägenhetsbyte. Ja de låter riktigt gott att kanske slippa denna 2 och få en 3!
TVÅ SOVRUM! underbart!.
Om inte annat kanske jag kan få tummen ur och faktiskt göra något med mitt hem om jag får en 3. Nu känns det ju meningslöst att lägga pengar på det när jag inte vill bo här. Fast de är klart det har jag sagt nu i snart 2 år.
Typiskt Mig!.

Imon blir det i alla fall jobb. Det nya ställer verkar väldigt roligt det också.
Men ska jag vara helt ärlig så längtar jag lite till att gå tillbaka och va vikarie för jag saknar alla svalor så enromt mycket. Sjukt att man kan trivas så jäkla bra på ett ställe på så kort tid.
Underbara människor!.
Fast de är klart vissa på Rollsbo/Jannexet ligger också väldigt varmt om hjärtat ! .

Men de är ju det som är så bra med att vara vikarie då får jag ju vara hos ALLA :D.

Men nu blir det sängen för min del. Helt slut !

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback