Imon är det helg ! !

Som jag har längtat :D
Vet inte riktigt vad som händer i helgen mer än att jag ska äta middag hos mamma & dom på lördag för Farfar är där och hälsar på. :) .

Försöker få Jojo till att dricka med mig på lördag eller fredag om det nu passar henne bättre :) ahha
Hon hade tydligen vart tillsammans med sin hane i 3 år förra helgen så hon visste inte riktigt om dom skulle göra nått speciellt eller inte. Så vi får se.
Christian berättade även att Han och hans bror plus massa mer ska bada tunna och basta på lördagen, Ja och så alkohol på det också ;).
Vet inte om det är så intressant men får se vad Jojo har att säga! ..

Tänkte ringa Ema ikväll eller imon med. Hon har ju börjat nytt jobb som jag helt har glömt av. Lite intresserad av hur det har gått. Och så ska jag se vad hon har tänkt att hitta på i helgen också :)

Men får väl se ifall jag ens kan göra nått föresten. Den är ju min Neahelg igentligen men kanske kan fjäska lite med mamma om de kommer upp nått roligt :)

Men nu blir det kaffe !

Tjarå !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback