Det är nog första gången.

Jag säger detta, Men just nu känner jag att ja vill ha min Jojo alldeles för mig själv och inte dela henne med någon hane. För då hade hon vart tillgänglig när jag hade velat det ! ! .
Tror inte deet blir nått i helgen eftersom hon har sin hane & dom ska fira 3 år.
Därför känner jag mig lite bitter just nu, Fast igentligen tycker jag ju att dom passa jätte bra ihop :).
Hhaha!

Så det blir väl till att sitta hemma själv med Dockan hela helgen.
Känner mig inte jätte motiverad att ta mig till mamma heller om jag inte har något att göra efter middagen.
Aja får se hur det bli.


Suck!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Det finns andra i världen som skulle vilja vara med Mikaela, men vet inte vem det är, men vet att det finns ;) En liten karamell o suga på! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback