Dåligt av mig !

Förlåt för en extremt dålig update.
Men har varken lust eller energi till att skriva.
Vet inte vad som händer med mig just nu.

Som idag till exempel. Gick runt här hemma efter ha varit hos mamma i helgen och fixa lite inför jobbet imon.
Laga lite mat, tog fram kläder och sånt man brukar. Och så tar jag en paus för att gå ut och röka. Och va händer på väg till balkongen. Jo, tårarna bara börja rinna? Bara så och jag får dom inte att sluta.
Ja ni hör ju nått är allvarligt fel på mig!.
Kan ju i och för sig ha med mitt förra inlägg att göra. Men lite sent att komma nu tycker ja!..

Och just nu Saknar jag jojo mer än allt annat. Hon är ju min Go To i dessa lägen.
Så jag för väl helt enkelt fortsätta grina tills hon kommer hem!.

Tjarå.

A jo just de. Byter jobb ställe imon igen. Spännade!.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Nu ar jag snart hemma igen!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback