300 Inlägg.

Ja nu har jag gjort 300 inlägg. Hhaha, Inte mycket för att ha bloggat ett tag nu. Men har man inget att skriva så är det ju inte så lätt.

Kom på en sån smart sak på jobbet idag.
Jag har ju letat större lägenhet nu ett tag men de finns nästan inga 3:or. Utan mest 4:or & 5:or. Och dom är ju för dyra för mig.
Men idag sa Lina på jobbet att hon kollar runt efter lägenhet efter som hon för tillfället bor hemma hos sin pappa. Och det gör hon för att hon precis har flyttat hit i från Mellerud.
Och då kom jag på den smarta iden att vi kan bo ihop. För då har man ju råd med hyran på en 4 eller 5.
Smart ? Ja de va ju jag som kom på det ;) .
Men jag vet inte riktigt om hon tycker det är lika smart som jag, Haha :P

Men Tänk på detta Lina.
Det kostar dig bara ca 3960 i månaden där el & värme redan är inräknat. Plus en parkeringsplats!.
Och sen kommer du ha eget sovrum plus egen toalett där nere.
Nära till buss & tåg. Affär ligger också precis intill.
Och bäst av allt. På Söndag kväll bänkar vi oss framför Bingolotto med våra stickor!..
Ja de kan ju inte bli bättre ! hahahah.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback