Vissa dar ..

På ett sätt älskar jag verkligen att vara Singel och leva själv.
Underbart när man bara har sig själv att ta hänsyn till.
Behöver inte fråga någon respektive om man kan ta hem folk eller va fan som helst.

Men så kommer det vissa stunder då jag verkligen önskar det fanns ett "VI".
Ta tex långa tråkiga vardagskvällar när man bara önska att man hade någon att prata med.
Hade ju inte vart ett problem om man hade en andra hälft. Fast de kanske löser sifg på den punkten om jag nu flyttar ihop med Buttran :)

Och en annan sak som gör att man önskar att det fanns en annan.
Dagar man är riktigt sjuk!.
Som jag är just nu med feber & värsta förkylningen.
Och eftersom jag har en Docka som inte alls är sjuk måste jag ju ändå ta mig upp ur sängen för att aktivera henne eller laga mat och sån skit. Hade man då haft en annan så hade ju den personen löst det och jag hade bara kunat ligga helt utslagen i sängen så som man vill göra när man är sjuk.
Och inte så men jag är verkligen inte frisk nog för att leka. Men va gör man inte.
Man får fan superkrafter när man är riktigt sjuk & har barn.
Helt sjuk!

Tjarå

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback