Varför denna Rubrik ?

Usch de är inte bra att vara hemma så länge att man börjar klättra på väggarna. Man fattar så dumma beslut då.
Hhaha, Lovade mig själv att jag skulle spara alla pengarna jag har på sperkontot i fall man råkar sätta sig i sitsen att man måste betala dubbelhyror nu när jag letar nytt.
Men efter ha letat hela dagen efter någon som har tid att prata med mig, Och inte hittat något.
Sluta det hela med att jag i alla fall knappar hem en Klänning och Bikini. Orka!
Det är visseligen ingen jätte summa men ändå.

Fast hör och häpna jag har aldrig betalat så mycket för en Bikini, Ever!.
Bh kosta 179, Och trosorna 129. Rena rånet för så lite tyg ..
Haha. Hoppas verkligen den sitter så bra som jag hoppas annars har jag ju slängt dom pengarna i sjön.
Hhaha, Där fick jag till det ;) .

Snart slutar äntligen Jojo med sin innebandy träning ! Äntligen någon som kan prata med mig!
:D


Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback