Ny Mobil!

De va inte länge sedan jag köpte ny mobil. Men den är redan kass så nu köpte jag en Ny igen :D

Xperia X8 blev det. Riktigt nöjd tror jag. Har ju inte fått den än.. Hhaha.
Men någon gång nästa vecka dyker den upp..

Idag har jag vart med Siss runt om i The Big City, Eller a Kungälv :P.
Skulle även tagit hål i öronen på dockan men Han som skulle göra det jobbade tydligen inte idag.
Får ring och beställa tid istället så man är säker på att han finns i byggnaden.
Eller a hon kanske hinner ångra sig innan så vi får väl se hur det går ..


Imon blir det PARTY! ..
Som jag längtar.
Tror det hela börjar i kode men avslutas i Stenungsund.
Men vet inte säkert förens imon..

Men nu ska jag försöka få ta på Jojo.. Hon ringer ju inte tillbaka till mig. Hon kanske är trött på att jag frågar henne varje gång jag pratar med henne om det verkligen är helt 100 på att vi kan vara hemma hos dom imon. Hon är nämligen lite sjuk och jag vill vara 100 på att jag verkligen får nått att göra imon. Annars blir jag galen.
Men jag förstår att hon kanske börjar tröttna på mig nu! haha..

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback