Kär & Galen!

Herre jösses Vilken Helg!.
Fredagen blev ganska lugn med vin och wii spel med Jojo & Christian.
Men Lördagen blev lite mer vild. Börja med att jag och jojo satt hemma hos henne och förfesta själv. Av någon anledning vill inga andra va med oss(?) :P. För att liva upp stämningen lite så spela vi kort, Och så bestämde vi att den som vinner får bestämma vad den andra ska göra för tokigheter.. Men så sa vi också att man får använda dessa "GörKort" när som, för all framtid. Sluta med att jag har 2 på Jojo och hon hade 3 på mig.

Men så gick vi till Hk som hade bartömning! Gillas starkt!
Men eftersom dom stängde redan vid 1 så drog vi vidare till Stenungsbaden.
Och väl där får jag syn på killen som spelar guran! Måste kolla in han var liksom första tanken så vi går längst fram och dansar loss lite. Sen ska dom köra sista låten och då ställer han sig med guran och börjar SJUNGA också. Jätte bra dessutom! Så jag blev ju kär där & då! .. Men sen hända liksom inte mycket mer än lite ögonkontakt och fina leenden ibland. Tills Dom ska stänga, Då kommer han fram till mig och det är här "GörKorten" kommer in i bilden. Jojo säger till mig att jag måste ta hans nummer.. Och jag gör verkligen inte sånt i vanliga fall men nu va jag ju tvungen.  OCH JAG GJORDE DET! Helt sjukt. Sen kanske det inte gick riktigt som jag ville men han så ju inte Nej i alla fall.

Det
hade vart pinsamt !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback