Banan Fredag!

Åkte hem till mamma igår för ja va på gränsen till att bli galen hemma.
När jag lagt Dockan så va jag tvungen och gå till statiol och införskaffa rykande cancerpinnar.
Där träffar jag Malin som jag följer med hem till RockabillyMicke.
Jag skulle bara vara där på en Rökpaus. Men de sluta med att jag ringde mamma och sa att jag stanna en stund extra:) . Ja och va gjorde vi egentligen?, Rökte Banan(?). Ja låter helt sjuk men tyvärr är det sant ;) .

Måste däremot säga att de verkligen inte smaka nått alls. Riktigt besviken blev jag!
Och ja de va riktigt BANAN jag pratar om nu och inte nått slang ord för knark!.
Det är nämligen så att Jojos Hane hade köpt det till RockabillyMicke när dom va i Egypten. eller va det Thailand?
Sak samma :D, hahaha.


Han fick även den fina Mössan och den fina pippan så man får en helhet liksom :P.

Tjarå !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback