Sömnsvårigheter!

Usch har den senaste veckan haft det jätte jobbigt med sömnen. Och de va jätte länge sedan jag hade det sist..
Känner att de inte är så bra för mig. Blir så trött på alla Lyckliga männsikor då och tycker att dom borde ha ett lika jobbigt och tråkigt liv som jag. Fast jag tycker ju inte det egentligen. Men blir så jädrans bitter om jag inte får sova ordentligt. Och det jobbigast är ju att jag inte vet varför jag sover så dåligt. . I vanliga fall brukar jag veta vad som ligger bakom det och så är det ju bara att ta tag i den problemet och så sover jag som ett litet barn igen. Men inte denna gång. Nu har jag verkligen ingen aning.!

Eller så kom ja på det nu!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback