Låtskrivare.

Jag och Anna har kommit på att vi ska skriva låtar till varandra. Ja det kanske inte låter så kul men jag fick höra ett smakprov på Annas låt igår. Och jösses va jag skratta. Men vi är dock överrens om att detta är hemligstämplad information så ni kommer troligtviss aldrig få höra våra mäskterverk.
Jag har tyvärr inte hunnit börja med min låt än, Men jag hoppas få lite tid över ikväll till detta stora projekt!.

För övrigt händer inte så mycket mer. . .
Jobbar, Hemma med sjuk Dotter. Ja det vanligt. Och till helgen ser det inte bättre ut än att jag kanske får sitta ensam då dockan åker till farmor. Ja så roligt är livet. :).

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback