Ingenting.

Jaha då sitter man här igen och kan inte sova. Och ja jag har försökt. Men orka inte ligga och hoppa runt mer så starta datorn igen. Kan någon va snäll och komma hit och klubba mig i huvudet så jag somnar.? Snälla?..

För övrig har jag absolut ingenting att säga. Nog för att de alltid händer saker i mitt liv. Men oftas inte så roliga så jag känner att jag kan skriva om dom. Eller så är dom hemlig och då kan jag ju inte heller skriva om dom. Ja ni fattar.

Så nu sitter jag mest här och skriver om ingenting. För det är ju alltid kul att läsa om. Eller?.
Jag tänker att det hade vart ganska bra om jag kunde tänka ingenting. Önskar inte ni det ibland? Att det liksom finns ingenting där upp i huvudet? (Och nu vill jag inte ha några taskiga kommentarer om att jag fakstikt inte har någonting där upp, Förstått?).

Mycket frågor det blev idag. Men det gör ju ingenting för det brukar inte vara någon som svarar på dom här på bloggen ändå. Så jag kan ju sitta här och få svar på ingenting.

God natt. Eller inte...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Det kanske är ingenting du behöver just nu? Slappna av och njut av inget ist :-) även om det är svårt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback