Fysisk smärta av en dröm?

Vakna av världens mardröm inatt. Den börja rätt så bra med att jag FICK typ 25 miljoner kronar och köpte mig mitt drömhus och bara mådde allmänt bra. Men sen gick det utför. Av någon anledning så dök mitt ex upp med sina vänner och sin hund i mitt hus. Och av andledningar jag inte kommer ihåg nu så börjar mitt hunds ex äta på min arm.. Och här vaknar jag med hjärtat i halsgropen och det bultar helt seriöst i min arm där hunden tugga sönder mig i drömmen. Och sen försvann inte den känslan i armen på ett bra tag. Det gjorde faktiskt fysiskt ont i den. Helt sjuk.

Men nu ska jag slänga mig i sängen för att bota min allt mer smygande förkylning. Orka med det. Jag har ju jobb att se framemot :).

Sussa sött vännor!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Var nog för att du sovit på armen som du fick ont i drömmen :) jag vaknar ofta så pga hanen ligger på ngn kroppsdel så jag vaknar av smärtan, men innan jag vaknar så har jag drömt att ngt händer som gör att jag fått ont. Sjukt obehagligt iaf!!

Postat av: peeLa

A kanske.. Men de låter ändå lite konstigt för jag vakna på sidan och jag låg inte på armen jag fick ont i utan på den andra. Men som sagt. Jävligt obehagligt!.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback