Tradera is the shit!

Tradera kan verkligen va bra att ha. Har letat i hur många butiker som helst efter.. a.. Typ sandpapper till benen. Så man liksom slipar bort håret. Tänkte att man skulle testa det. Och så satt jag framför Tradera igår när jag hade lite tråkigt. Och va hitta jag där om inte det!. Kanon. Billigt också!.

Nog tjatat om det. Ikväll blir det förhoppningsvis filmkväll. Resten av helgen är ett blank papper.
Lika bra det för jag måste börja plugga på innan jag ringer på ett nytt jobb den 22/9. Min kära syster prata med sina arbetskolleger och dom tyckte jag skulle ringa. Men eftersom det är på psyket så kan det va bra att plugga på lite olika termer och så. Kan ju va bra att visa fram fötterna lite. .

Men nu mys med dockan innan läggdags.!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback