Nyheter är aldrig bra!

Jag vet inte ens vart jag ska börja. Jag vet inte om denna person läser min blogg eller inte. Men känner ändå att jag behöver få ur mig detta och om det nu skulle vara så att du (som detta inlägget handlar om) tycker att min mening är fel så får du tycka det. Men detta är så jag känner om det hela.

Jag älskar dig för att jag måste. Hade det inte vart så hade du vart ute i mitt liv för länge sedan. Det finns bara så mycket en person står ut med, Och från dig har jag få ta mer av än jag ska behöva. Men jag har alltid funnit där och det har funnits gånger då jag verkligen har velat slå in pannan på dig för du gör mig så frusterad och arg och ledsen på samma gång. Det va en tid för ungefär 6 år sedan som jag va helt säker på att nu vill jag inte ha dig i mitt liv mer. Men så kommer du med den värsta tänkbara nyheten av alla & allt förändrades. Jag hade inget val, Jag va tvungen att stanna. Och det visa sig att denna nyhet antagligen rädda ditt liv. Men hur mycket har hon inte fått betala för det? Du är en självisk människa som bara ser till hur du mår. Jag vet att du älskar detta lilla mirakel men räcker inte alla gånger...

Men nu kommer det återigen en nyhet jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. För det första fick jag inte ens något veta utan får ser det på facebook. Ärligt? Efter allt jag har gjort för dig får jag läsa om detta på FB?.
Och för det andra är det inte lite väl tidigt? Tycker du verkligen att det är rätt emot ditt mirakel? . Tänk om allt skiter sig om ett par veckor, förtjänar HON att förlora en människa till i sitt liv??.

Jag hoppas verkligen att du vet vad du gör men du får ursäkta mig att jag tvivlar.
Du har inte gjort mycket för att jag ska lita på dig och jag kommer nog aldrig göra det heller.
Men älskar dig gör jag..

MEN du ska veta att jag älskar miraklet mer!. Och jag kommer alltid finnas i bakrunden och kämpa för hennes skull får hon har inte valt sitt liv..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback