Nya Tag!

Mina vänner e bäst. Hitta en soffa på blocket som jag så gärna ville ha. Ringde Jojo som fixa bil att hämta den i. Ringde Carro så hon passa Dockan. Och nu sitter jag här i min nya fina soffa :). Hade ju inte gått utan alla underbara! Tack så jätte mycket!. Och även ett stort Tack till Jojos Syster med Respektive som vi fick låna bilen av! Djupt tacksam! :).

Som ni kanske förstår börjar jag ju fatta att jag inte kommer flytta härifrån på ett tag så det kanske är dags att ta tag i mitt hem så man slipper bo i världens mest ihopp plockade hem. E ju så tråkigt.
Men nu ska det bli andra bullar. Har även kollat upp lite saker som jag väl ändra på i hallen. Jojo kom ju på den smarta iden med att sätta en Gradinskena i taket och gömma det som är bakom. Blir nog bra!.

Har även fått flyttat in min säng i sovrummet som Dockan hade innan. Hon har nämnligen fått nytt rum. I garderoben. Japp ni läste rätt. Har ju en av större modell. WalkinCloset som det så fint heter. Och hon leker ju aldrig på sitt rum utan hämtar ju alltid ut sina saker i vardagsrummet ändå. Plus att hon trodde ju att de fanns monster i det stora rummet. Perfekt lösning. :)

Men nu ska jag sluta svamla och säger God natt.
Hoppas på att jag orkar ta kort på soffan imon. Har ju vart värdelös med bilder på sista tiden. Ska försöka ta tag i det! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Du har underbara vänner som hjälper dig för att DU är en underbar människa som alltid ställer upp :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback