Jag har rökt min sista cigarett och allt t...

mms_img17755 (MMS)

Jag har rökt min sista cigarett och allt tack vare denna boken. Skulle någon sagt till mig för en vecka sedan att de är lätt att sluta röka så hade jag bara blivit arg och gett en förklaring till att det absolut inte va det. Men nu är tanke sättet helt annorlunda. DET ÄR LÄTT!. När man förstår varför man egentligen röker är det också lätt att sluta. Ser framemot ett liv som icke rökare!. Nu ska jag sova som en prinsessa :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Hade jag vetat att du skulle ge mig prestationsångest så hade jag aldrig gett dig numret! Buda över den där jäkla boken så får vi se vad den går för!

Postat av: peeLa

Hhaha :) Anna ska väl läsa den nu tror jag. Men tänkt köpa en till mamma i present, och den finns på adlibris för 44 kronor så du får väl köpa den om du inte orkar vänta ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback