Fredag.

Blev en mysig Fredag. Eftersom jag satt barnvakt för mina små syskon så kom vännerna hit på lite vin och spel igår. Alltid lika trevligt :) . Mindre roligt idag när dom väckte mig kl. 05. Men så kan det va.

Dockan har även problem med sitt öga så det blir till att åka till doktorn så fort dom öppnar idag. Usch va tråkigt. Hoppas bara på att de inte är nått allvarligt.

Sen efter det om Dockan är okej vill säga så åker hon till farmor och jag ska hjälpa Carro med att  hämta och flytta lite grejer och sen blir det Vin med henne ikväll.

Men nu får jag se till att alla barn är redo för dagen :P.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback