Fästingar, Äckliga djur!

Sikken vecka, massa jobb och det är ju helt underbart!. Känns så skönt att komma hem på kvällen och va helt slut. Istället för att bara va allmänt rastlös. Hoppas på jobbet hela denna veckan med. Håller mina fingrar och tår!.

I fredags så sluta jag i alla fall tidigt. Hade en massa ärenden jag skulle fixa menn fick ju i stället åka runt och hitta ett par nya skor åt dockan. Känns ju så där kul att köpa nya gummiskor nu när det är såå långt kvar tills man måste ha vinter skor. Men alla hennes hade ju tydligen gått sönder.

Satt även på bussen i fredag och hitta en äckligt lite fästing bakom Dockans öra. Som tur e har jag ju världens bästa dagmammor som plocka bort den. Får bara hålla koll den närmsta tiden.

Och igår va vi och spela bowling. Och helt seriöst så suger jag på det. Men inte igår, 5 hela strikar. Visserligen kasta jag ju en gång för Anna och dum som jag är så slår jag ju en Strike till henne så hon vann över mig. Idiotiskt av mig.! Men jag jag är nöjd ändå :)

NE nu har jag skrivit alldeles för mycket. Hörs imon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback