Vem va han?

Jag verkligen hatar när man träffar på folk som vet vem man e, Men man har ingen aning om vem dom är!.
Kom en kille till jobbet idag för att fixa en taklift som va lite vajsing med. Jag och några andra tanter står och tittar på (Jag tittar ju mest för att han då&då drar upp tröjan och torkar svetten ur pannan OCH vad tittar fram då? jo Tvättbrädan).. A men så är han klar och ska gå. Då säger han -Nemen Hej Mikaela, va roligt att se dig! Hur mår du?

-Öhh, Jo jag mår bra. Själv? (????????).
-Jo det är fint. Gud va häligt att se dig igen.
-Öhhh, Desamma.

Sen vänder jag mig om och går för jag har verkligen ingen aning om vem killen va.. Shit va pinsamt!.
Sen garva jag till tårarna spruta inne på kontoret! Men så går det när alla på jobbet tror att de är Fredag!
Inget slår en Fredag på Svalan med en tokig Gunhilda! :) ..

De va min dag. Eller vänta. Va och köpte skor till Dockan med.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Någon du legat runt med!!!

Postat av: peeLa

Moget av dig att vara Anonym ;) .

Postat av: Jojo

Tror en viss Anonym är ganska så avundsjuk på "Vem va han?" ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback