Påskupdate!

Usch va jag är usel på att blogga. .
Men Lova kära Anna ihelgen att jag skulle rycka upp mig och i alla fall skriva ett om dagen så får väl börja med det nu. :) .
Kan ju uppdatera alla om min påsk.

Skärtorsdagen; Praty med B1&B2 och Charles. Nästan inget minne av den kvällen alls.
Långfredagen; Bakisdag i solen!
Påskafton; Påskfest hos Jojo&Charles. Riktigt roligt förutom vissa detaljer men strunt i dom!.
Påskdagen; Började med en liten bakis promenad. Sen på kvällen bar det av till Christian för grillning, Åkte hem runt 23tiden. Hade ju Dockan med mig.

Ja och nu har veckan börjat igen. Jobba kort pass imon.

Ja de va väl det. Skriver imon igen Anna ;) .

Hare!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Haha liiite kanske du vaknade till då ;)



Men herregud, Anna behöver väl bara gå på toa max varannan dag? Lite får ju allt hålla igen! Haha! Fast jag tkr iaf om när du uppdaterar minst en gång om dagen ;)

Postat av: peeLa

Hahaha, Ja man tycker ju det. Men hon ville att de skulle vara ett om dagen så jag får väl göra som hon säger ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback