Alkoholfritt & B1

Länge sedan jag skrev nu men jag kan uppdatera er med att förra Lördag blev väldigt Lyckad, så Lyckad att de absolut inte blir någon Alkohol denna helgen ;P. Haha!

Denna helgen börja med att B1 (Alltså Malin) kom hit efter jobbet igår och sov över. Jätte mysigt.
Idag börja jag dagen med att möblera om så det får plats en liten soffa här hemma, Och den kommer för övrigt mamma med imon :). En annan jätte roligt sak som hänt idag är att jag har slutat  röka! WIIIHIII För mig!

Det hela börja med att Ema sluta röka för ca 2 veckor sedan. Och då tänkte jag. Hon som röker Mycket mer än mig klarar det, Då måste ju även jag klara det. Eller hur?.
Så idag åkte första plåstret på och ska fortsätta med det i 6 veckor framåt. Sen är det dags att byta till en mindre dos i 2 veckor. Sen byta till en ännu mindre dos i 2 veckor, Och sen är det klart. Så om 10 veckor är jag förhoppningsvis helt Nikotin fri :D Underbart!

Men nu blir det nog en dusch och sen hopp i säng för lite Tv tittande innan jag slocknar.

Hare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback