1 april & jag har inte roligt!

Sitter just nu hemma hos mamma och är i valet och kvalet om jag ska gå och lägga mig..
Vill gå och lägga mig för det finns inget annat & göra här. Men sen vill jag inte gå och lägga mig för jag är inte trött!
What to do? What to do?


Men imon lämnar jag i alla fall Dockan i tryggt förvar hos min mor över natten så jag kan hitta på bus med mina favoriter. Eller a jag hoppas på att båda kan annars blir det bara en favorit. Men de är ju bättre än inget :P.

Skulle vart med Ema till Ullared imon men jag gjorde månadens bästa beslut och bestämde mig för att jag inte skulle men. Slösa pengar på saker man inte behöver hade jag gjort massor av annars.
Men Ema och hennes Johan för en mysdag på Ullared själva istället. Eller a vet inte hur mysigt man får på Ullared med som är ju i alla fall där själv. Haha!

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback