マイフォルト

Jag är inte perfekt och det vet jag om! Jag är envis som få och har en vilja av stål i vissa områden! Vill sällan medge att jag har fel om jag inte har fått konkret bevis på det. Min standard kommentar är; Jag tycker som jag gör och du tycker som du gör PUNKT! . Jag är inte snyggast i världen och jag har världens sämsta morgon humör innan jag fått min första kopp kaffe! . Jag hatar att hålla handen eller att ligga "på" varandra när man kollar på film! . Jag äter alltid upp allt gott som kan finnas hemma i skafferiet! .. Och jag har fruktansvärt svårt att lita på folk !. Jag kan vara fruktansvärt ärlig (på gott & ont) ! .. Jag blir jätte irriterad när jag har PMS! .

Något annat vi ska lägga till på listan?








P.s Rubriken är på japanska om ni nu inte fatta det ;P





Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Trodde det var mig du beskrev först hahahaahahahaha likalika

Postat av: peeLa

Hhaha :) Lika barn leka bäst !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback