Skor & Ikea

Upptäckte förut idag att Dockans skor va trasiga. Skit också!. Känns väldigt onödigt att köpa nya gummiskor nu när de bara är några veckor kvar på hösten innan de är dags att ta på vinterskor! Och hon kommer ju inte kunna ha dom till våren heller får då är dom försmå. Jaja, vad ska man göra? Hon måste ju ha skor. Tur att dom inte va så dyra & jag (eller rättare sagt min mamma) hittade ett par jätte fina vinterskor till hennes också :)
Sen blev det en tripp till Ikea. Min lillebror W tyckte det va onödigt att åka ända dit för att köpa en toalettborste så de va tur att jag hitta lite annat smått och gott med :P.
Sen blev de hem till min mamma igen för att laga jätte god mat! Jag lyckades igen! Ne jag skryter inte alls ;P.

Ja, men nu sitter jag i alla fall hemma och Dockan har somnat.
Så nu blir det ostbricka framför How I met your mother! :)

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback