Så fruktansvärt roligt!

Fick nyss ett mail av Jojo. Och jag skatta så jag kissa på mig (a nästan i alla fall).
Tänkte jag skulle lägga upp det här så ni får se hur extremt rolig humor jag har! :D

Lite funderingar:

·
Kan man heta Bo om man är hemlös?

·
Är det rak-vatten i vattenpass? Eller var det där Saddam badade? Irakvatten alltså

·
Om man åker fast för fortkörning, kan man kalla det gasolycka?

·
I Sverige bor det Svenskar, i Danmark bor det Danskar. Vad bor det i  Peru då? peruker?

·
Finns det telefoner av keramik eller är det lurendrejeri?

·
Kallar samekvinnan sin dildo för fusklappen?

·
Om ett par älskar ute i naturen, är det uteliggare då?

·
Lider kungen av en kronisk sjukdom?

·
Vad får man att dricka om man går till kiosken och säger ”Mer Fanta Pucko!”?

·
Kan man kalla fäder som är hemma med barn, lagar mat och städar för hushållspapper?

·
Om man tar in en ren, blir den rumsren då ?

En som undrar…

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback