Ny dag.

Vart på jobbet idag :) alltid lika kul !
Gjorde en jätte tappe när jag gick där i från 1 timma innan jag slutar. Haha hr lyckas man med det liksom?
De är nämligen så att jag slutar klockan 17.00 på måndagar men 15.45 dom andra dagarna. Och klockan 16.00 idag går alla mina kollegor hem och jag lika så, Men kommer ju till dagmamman ca 1 timme för tidigt och först då fattar jag att jag inte har slutat än ! Stort fail. Som tur va så var det ändå inga arbetstagare kvar att jobba med så jag hade ändå bara suttit och kollat i taken den sista timmen men ändå. Får jobba längre på onsdag i stället :D.

Sen när jag kom hem städade jag och laga mat och sen betala jag alla sakerna jag vunnit på tradera! wiiiiie längtar tills dom kommer :) .

Och nu sitter jag här och berättar för er hur min spännande Måndag såg ut :)
Hahha.

Ne nu ska jag titta på Lite sällskap!

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback