Min dag!

Idag har jag varit på jobbet, Riktigt roligt. Men så helt plötsligt kom jag på att jag snart ska byta verksamhet. Antagligen ska jag bara vara kvar någon vecka till på Svalan :(. Jag som stormtrivs där ju!

Men efter jobbet blv det lite roligare. Mötte upp Jojo så åkte vi inte till stan och jag köpte mig en ny mobil :D.
Sen blev det lite mat och sen åkte vi hem till mig för lite kaffe.

Fick även se en urkorkad konveration på Facebook.
En tjej skriver att hon tycker att alla invadrare måste kunna Svenska , och så stavar hon som en kratta själv!
Och sen säger hon att man inte kan stoppa invandringen helt för då skulle Sverige bli "urbefolkat"! Och varför, Jo för vi svenska förökar oss för dåligt!
Hhahahhaa! Jag tror jag döööör av skratt när jag läser hur den människan resonerar! hahahhahahahhah

Och eftersom det va så roligt passade jag på att göra en rolig facerape på Jojos sida;
Jag hörde idag att om vi slänger ut alla invandrare så kommer Sverige bli "urbefolkat" för vi pippar inte tillräckligt. Se det som en uppmaning mina kära vänner! MER PIPPANDE ÅT FOLKET!

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback