Lördagen!

Hhahah sicken Lördag !.
Börja med att jag skulle vara hemma själv och bara ha de gott. Men så prata jag med Jojo.
Och då blev det till att åka hem till Elina istället. Och efter det så drog vi till Jörlandapuben :O. Hhahahha
Och när jag vakna i morse har jag ett sms från ? hahaha. Och just då kommer jag ihåg hela kvällen!.
Jag flirta ju med killen i kassan och när vi skulle hem fixa ju Jojos Hane hans nummer. Hhahahha.
Jag vill väl inte ringa han. Hhahah. Vad jag kommer ihåg så va han inte särskilt snygg heller. Eller ? hahaha
Jag dööör. Och allt bara för att Jojo sa att jag inte våga. Tycker det är dags för folk att sluta utmana mig på saker. De blir så fel då! ahahhaha.

Ne riktigt kul va det i alla fall. Bara så kul som peeLa & Jojo kan ha det ! .

Tjarå

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback