Allt & Ingenting

Åkte hem till mamma idag. Finns inget bättre när man e sjuk :).
Speciellt inte när man har en Dotter som bara e gnällig. Eller a de känns så i alla fall när man är sjuk. Och då är det bra om man e hos mamma så kan hon hjälpa till och ta hand om Dockan! :D .

I veckan som kommer händer det nog inte så mycket heller. Ska ha möte med chefen på måndag och se hur det blir med byte av arbetsplats och så. Ska väl försöka träffa Carro någon dag också de va ju ett tag sedan och de verkar som det händer mycket roligt i hennes liv just nu :)..

Och just det. Update om min systers skoldator. Den Lever! . Pust va bra då slapp jag betala det i alla fall :) .
Och En annan rolig sak jag fyller faktiskt år om ca 2 måndar. Vad ska man hitta på då? Stort eller Litet firande?.
Ja de får jag allt klura på.

Ne nu blir det sängen för min del. Ha de bäst.

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Stooooooooooooort! ;)



Verkar ju inte bli Thailand iår heller så då är jag hemma också :) I LIKE IT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback