<3

Skriver att jag antagligen inte kommer uppdatera så mycket denna månaden och så gör jag ett nytt inlägg typ en timme senare ! Men jag va ju bara tvungen att berätta att jag har världens Bästa vän!
Hon ser mitt inlägg och ringer direkt och kollar vad det är som är fel !
Säger att allt kommer lösa sig och att hon ställer upp !.
Och den bästa vännen någonsin som man alltid kan räkna med är ju självklart min Underbara Jojo!
Vad hade en peeLa gjort utan sin Jojo?

Massa Kärlek!
Nu mår jag genast lite bättre bara av att veta att någon ställer upp om det inte löser sig på annat sätt !

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Finns många som gör det..

Postat av: Jojo

Åh, sitter här med tårar i ögonen, min finafina vän, det är klart jag finns här! Vi löser allt, bara vi har varandra.



Jojo <3 peeLa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback