21 September

Usch känner mig verligen som en dålig vän idag, känner att jag inte hinner med alla mina nära och kära!.
Men va ska jag göra liksom? Inte så med jag är hemma tidigast halv 5 på eftermiddagarna och då måste jag laga mat och umgås med Dockan. Och sen är ju klockan sju och då är det dags för mys med Dockan för att varva ner inför sängen. Och ja sen sover hon så då kan jag ju inte heller åka någonstans. Ne de är fan inte lätt alla gånger!.

Men idag har jag i alla fall vart på jobbet. Jätte kul. Jobbar med en jätte rolig Kille. Vet inte riktigt varför men så fort han ska förkara något så börjar han prata lite bebis och lägga till massa ljudeffekter. Haha!
Ja, man kan ju vara garanterad ett gott skratt i alla fall :D.

Nu blir det lugnt framför tven innan sängen börjar ropa mitt namn!

Tjarå!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback