Varför ska man tänka?

Jag har tänkt nu igen, Så ja de är därför det luktar bränt för dom som undrar!
Varför ska det va så komplicerat? Eller varför ska jag alltid tänka fööör mycket rättare sagt?
Denna gången skulle jag ju bara ta det som det kommer! Och va händer? Jo jag börjar tänka!
Och så stör jag mig! Ärligt talat!

Jag hoppas på något och de är farligt för då kan man nästan inte bli annat än besviken när det inte går som man vill...
peeLa! !  Ryck upp dig fööör faaan! Hur svårt kan de va liksom?

Jag hoppas verkligen att min mobil plingar snart så jag kan sluta tänka!
(och Jojo även om jag gärna vill att du ringer så är det inte ditt pling jag menar ;P)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback