Söndag!

Idag har det vart fotbollsträning på schemat, För lillebror W.
Lillasyster W och Jag köpte lite tidningar vi satt och titta i så länge :).
Ja mer än så har jag väl inte gjort än så länge. Men näst på listan är mat.
Sen kommer Dockan hem snart också :).

Hhaha, Prata åter igen men Jojo om hennes minnes lucka i fredags kväll XD.
De va då tur att vännerna Anna & Christian va med så hon kom hem ordentligt i alla fall! .
Men jösses va jag ångrar att jag inte va med!. Jag skrattar som en idiot på bara tanken på hur Jojo måste sett ut.
Oförmögen att röra sig. Hhahah! :)
Ne nu va jag elak. Men du hade skrattat lika mycket åt mig Jojo ;).

Men ne nu blir det mat!.

Tjarå!


P.s Lägger inte upp kort idag för mammas dator är hur seg som helst. Får bli när jag kommer hem :) D.s

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Hade gjort de samma för dig utan o blinka.

Postat av: peeLa

Naw söt du e Anna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback