Måndagar. Hatar vi.

Ne fy vilken dag. Har en spricka (misstänker jag) i min lilltå så den är svullen och blå. Fick den i helgen. Men de har vart ganska lugnt ändå för jag har inte behövt gå så mycket på den men idag. Gått fram och tillbaka och stått mesta delen av dagen så nu har jag jätte ont! Strålar liksom upp i benet! Fy!

Sen har det vart en lång jobb dag också vilket inte gjorde saken bättre. Och sen har jag jätte ont i huvudet med. Ne allt jag kan konstatera är att det inte är måndagar är inte roliga.

Men hade i alla fall ett ganska så roligt möte idag med jobbet. Fick lära oss många användbara tips. Och så fick vi höra en del roliga kommentarer som vi skratta gott åt :P.

Men nu blir det en kopp kaffe med hopp om att huvudvärken släpper!

Tja!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

:( lider med din tååååååå!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback