Hmm..

De är nått konstigt med min Docka. Återigen så har hon vaknat hela natten och de är inte likt henne. Hon har vart lite nere i helgen och inte riktigt sig själv då heller så är hemma från jobbet idag men de har inte kommit någon feber så då får hon gå imon. Men jag har fortfarande en magkänsla av att nått inte stämmer. Hmm.
Får hoppas att de bara är jag som är överkänslig eller så kommer det väl något snart. Men så länge det inte är feber så får hon allt gå till dagis. Måste ju jobba.
Tur jag har ett jobb där dom alla förstår att jag är ensamstående och att ingen annan kan va hemma med min docka annars hade det ju varit katastrof !

Ne nu blir det till att försöka lura i min Docka lite mat som hon absolut inte skulle ha.

Tjarå !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback