Helgen. Kort och gott :)

Hm, Vart ska jag börja?.
Jo, Fredag va jag hemma med sjuk dotter som har förkylning i magen som det så fint heter. Men jag kan lova er att de är allt annat än fint!. Fick även åka hem till Mamma för att passa barn för Lillebror W fick åka till akuten eftersom en allmänläkare trodde de kunde va blindtarmen som spöka på han, men de va förkylning i magen på han också.

Lördag va jag med mamma och dom nere i Göteborg för att köpa skor och sådant till Lillebror M. Sen blev det hem och städa, Mindre roligt!. Sen kom Tommy hit efter ha kört sin kompis för att som Tommy så fint beskriver det; Förstöra sin leksak! :). Med andra ord han skulle ta hål i ballen :).

Söndagen har vart jätte mysig om man bort ser från att jag har bytt ca 20 äckliga blöjor & duschat min Docka 5 gånger för att hon råka spy på sig själv! Men a på nått sett har den ändå vart mysig, Undra varför? ;).

Och till alla er som märkte att namnen Tommy bara slank in så där utan att alls förklara vem de är. Jo då kan jag väl säga att de är en Ny vän. Ja de kan man få när man råkar vara full på Jörlandapuben ;).

Tja :)


Min Sjuka Docka

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback