Frukost.

Ja, Idag har inte hänt mycket alls.
Ema va här en sväng med frukost för att hämta sin påse hon hade här.
Sen har väl jag och Dockan mest legat i sängen och kollat tv. Hurra va kul!.
Blir hemma med henne imon också, Suck!.
Jag vill verkligen Jobba!..
Men jag håller tummarna på att jag ska kunna jobba på Onsdag!.

Och jo. Jag efterlyser här med Jojo!.
Du ville ju ha detaljer, Ja men ring mig då!.
Har ju inte hört nått från dig på snart 24 timmar eller a nått sånt :P.
Så ta nu tummen ur och ring mig när du läser detta ;)

Tja!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jojo

Är ju inte lätt att läsa när man inte har ngn dator elr flashig Iphone ;) tur jag har vänner som förbarmar sig över mig och lämnar ftr sig datorer så jag kan uppdatera mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback